22 Mayıs 2005

Çince ve Hiyerogliflerde Adım Soyadım...

Sayfanın sol tarafında ara sıra ziyaret ettiğim kimselerin websiteleri ve bloglarının linklerini koydum. Sitenin istatistiklerinden anladigima göre bu kişilerden bir tanesi, Nick Gall, kendisine kimin link verdigini merak etmiş olacak ki blog'umuza buyurmuş. Ben de bunun üzerine bugün onun blog'una uğrayınca, çok orjinal iki link ile karşılaştım. İsmimin Hiyeroglif olarak ve Çince nasıl yazılabileceğini söylediğini iddia eden iki link :) Linkler için Nick Gall'e teşekkür ediyoruz. Yine gelirse diye (Thanks for the links Mr. Nick Gall)
Sayfanın baş kısmında gördüğünüz ismimin düz yazılış. Yan tarafta gördüğünüz de benim ismimde bir Mısır imparatoru olsaydı nasıl yazacakları.


Bu gördüğünüz ise Çince'de adım soyadım. Hadi Çince isim soyad yazmak neyse, malum ticareti ele geçiriyorlar. Ama firavun hiyerogliflerini kurcalamak ne oluyor. Blog'u veya beni lanet tutmaz umarım :) Siz de aranırsanız diye linkler aşağıda

Hiyeroglif İsim Üretici

Çince İsim Üretici

Umarım siteler doğru çalışıyordur ve aslında ayıp anlamlar içeren şeyler üretmiyorlardır. Öyle bile olsa nereden bileceğiz zaten :)

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa