15 Mayıs 2005

Merhaba...

Merhaba,

Ne zamandır aklımda olan bir şeyi yaptım bugün. Okuldaki web sitesinde duran blog taklidi enkaz sitemi hakiki bir blog haline getirdim. Daha önce günlük tutmuşluğum yok. Hiç bana göre olduğunu düşünmedim günlük tutmanın, hayatın temposunda bir de durup yazacak vaktim hiç olmadı. Geçmişe doğru pek bir şeyi unutmadığımı sanmam da bunu destekliyor olabilir. Neyse boşverin. Günlük tutan arkadaşlarımdan bildiğim bunu öyle çok ortalarda bırakmadıkları.

Blog ise biraz farklı. Herkesin okuması için yazılıyor. Bilmem ne kadar götürebileceğim blog işini ama bir denemek istiyorum. Hem kendim, hem arkadaşlarım hem de yoldan geçenler için.

Bu sayfalarda bundan sonra teknoloji, sinema, aşk, politika, kısacası günlük yaşamda aklıma ne gelirse onları yazmak ve yorumlamayı düşünüyorum. İnsan yazacağım diye oturunca, kendisi de ne düşündüğünü netleştirmek zorunda kalıyor. Sanırım kendimle ilgili temel fayda beklentim de bu, bu işle ilgili. Eh bir de tanıyanlar bilir, konuşmayı seviyorum.

Bakalım blog işini ne kadar seveceğim? Veya Blogging beni ne kadar sevecek.

Hadi bakalım başlayalım.

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa