9 Şubat 2006

Bitti

Bitiyor mu yoksa derken, gerçekten bitti. Zorlu bir tez savunması sonrasında doktorayı bitirdim. Jurinin gerekli gördüğü düzletmeleri de bu ay içerisinde tamamlayarak, tez hocalarımın onayını alıp doktorayı tamamlamış olacağım. Tez savunmasında tahmin ettiğimden çok daha heyecanlıydım. Verdiğim derslere veya diğer sunumlarıma göre karşılaştırılamayacak kadar zor bir sunumdu. Elimi ayağımı titreten bu heyecandan, pek çok yerde anlatmak yerine, sunum sayfalarını okumak zorunda kaldım. Zaten tez içeriği pek çok teorik konuyu kombine etmeye çalıştığından, oldukça teorikti. Öte yandan tezi okumuş bulunan juriye hitap ederken, okumamış dinleyicilere de hitap etmek gerekiyordu. Teorik kısımlar neyse de, 5 tane vakaya ait sayfalarca ampirik gözlemi birkaç sunum sayfasında anlatmak çok zordu. Ama sonuçta nihayet bitti. Ben de gücümün sonuna gelmiştim doğrusu.

Bu süreçte yanımda olan herkese çok teşekkür ediyorum. Tezi kaleme alırken yanımda olan veya moral desteğini eksik etmeyen aileme ve can dostlarıma, ki onlar zaten kendilerini biliyor, binlerce teşekkür. İnsan bu süreçte yalnız olsa da, onu gerçekten sevenlerin desteği, bu süreci daha katlanılabilir kılıyor.





Tören başlangıcı

Meltem Hoca cübbeyi giydirirken

Ahmet Hoca konuşma yapıyor

Ben konuşmayı dinlerken

Dekanımız ile birlikte

Juri ve ben

Özlem ile birlikte

Ülkü Hn. ve Didem ile birlikte

Çetin ile birlikte.
Taze mezunlar bir arada.

1 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

Tebrikler!!!

Evet, nihayet bitti sonunda. Bu rahat bir nefes alabileceğin ve - en azından bir süre için - daha fazla "available" olabileceğin anlamına geliyor.

Profesör olma hazırlıklarına ne zaman başlarsın bilmiyorum, ama ondan önce ben de o taraflara geldiğimde şimdiki zaferini ıslatırız.

10:13 ÖS  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa