30 Aralık 2005

Yeni yıl...


Bir yıl daha bitiyor. Yakında 2006'ları saymaya başlayacağız. Bu sitenin tesadüfi veya düzenli ziyaretçisi beni tanıyan tanımayan herkesin yeni yılı kutlu olsun. Ben de döndüm arkama baktım, son bir yıl içinde yaptıklarıma ve bu açıkgünlük'te yazdıklarıma. Zaten yılbaşı da bu işe yaramaz mı, bir başlangıç yapmaya.

Dönüp baktım da, olduğumdan daha ciddi birisi gibi yazmışım. Tanıyanlar bilir, ciddi konulara ciddi eğilmeyi bilsem de ben bu kadar "asık yüzlü" birisi değilim. Bir arkadaşımi siteye baktığında, özellikle daha önce sağ üst köşede duran kravatlı veskikalık resime bakarak, açıkgünlüğü aşırı ciddi bulduğunu, tanıdığı benim eğlenceli tarafımın siteye yansımadığını söylemişti. O söyledikten sonra, resimi değiştirdim, ama içime sinen ciddiyet yazılardan çıkmamış.

Yeni yıl daha eğlenceli bir hayat yaşamaya ve daha eğlenceli yazılar yazmaya karar veriyorum. Tez jurisini kazasız belasız atlattıktan sonra elbette. Bakalım olacak mı.

2 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

Selamm, sizin de
yeni yılınız kutlu olsun...
Ben blogunuzun sizin deyiminizle; tesadüfi ziyaretçisiyim ;)
İYİ YILLAR tekrar..
Ben de bi blogcuyum bu arada..
Yeniyim bayaaa da..
Siz 2003 de başlamışsınız,
bense daha 3 ayı dolduramadım blog dünyasında :)
adresim de şu : www.blogcu.com/yaz
amacım reklam yapmak değil; ama içimde bi heyecan var :)

5:15 ÖS  
Blogger Deniz Tuncalp dedi ki...

Selam. Ziyaret için teşekkürler. Ben de az evel senin sayfandaydım. Güzel bir sayfa.

11:36 ÖS  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa