10 Eylül 2007

Prag

Sevgili Dostum Murat ve eşi Sinem'in evlilik törenleri vesile oldu, kalktık yazın sonunda, yaz mevsimini arkamızda bırakıp Prag'a gittik. Kaç zamandır aklımdaydı Prag'ı görmek. Orta Avrupa'nın sevimsiz iklimi ve sevimsiz mutagini unutmuşum. Hatırlamama vesile oldu. Biz burada sıcak havayı biraktik, bir gittik ki, Prag'a çoktan kış gelmiş. Prag izlenimlerini yazmakta biraz geç kaldım aslında. Anında yazsaydım çok sıcaktı. Ama kısaca ısıtmam gerekirse, Çekler fena halde "kaba" insanlar.

Avrupa'da bir yere gittiğimde böyle bir yorum yazacağım aklıma gelmezdi. Lüzumundan fazla turist çekmekten midir, sosyalizm sonrasında kapitalist "servis" kültürüne alışamamaktan mıdır bilmem, 5 yıldızlı otelinde bile "please" gibi ulvi kavramlardan nasiplerini almadıklarını görüyorsunuz. Nasipsizlik bir yana, en basit bir ikaz ihtiyacında bile "siz ülkenizde böyle mi yapıyorsunuz" gibi gel benle polemik yap diyen hareketlere maruz kaldık. Ancak dişli ekibimiz gerekli eğitim öğretim faliyetlerini tamamlayarak yurda döndü.

Aşağıda fotografların bulunduğu flickr adresini bulabilirsiniz. Aşağıda, Murat & Sinem'in soğuktan gerillaya dönmüş resimini tıklarsanız ekip resimlerini, şehirden bir fotoğrafı tıklarsanız Prag resimlerini bulabilirsiniz.


Prague Party! Prague 2007

Etiketler:

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa