23 Ağustos 2007

Yaşasın Tatil

Bilenler bilir, en sevdiğim tatil, arabayla bir yerden bir yere gitmektir geze geze. Birkaç yıl önce Fransa'da Nice'den Marsilya'ya gitmiştim, kıyıdan kıyıdan. Bu sene de Marsilya'dan Barselona'ya gittim yine aynı şekilde (Gerçi İspanya tarafı biraz aceleye geldi ama naparsın). Açıkgünlükte "Tadımlık Antalya" yazımda birkaç yıl önce 30 Ağustos tatiline birkaç gün ekleyip Antalya'dan Kalkan'a kadar gittiğim bir tatili yazmıştım. Şimdi bu gezilere yeni bir halka eklemek üzere yarın İstanbul'dan ayrılıyorum. İstikamet önce Bodrum (belki Çeşme'de dururum 1 gün). Oradan, kıyıdan kıyıdan, yine Kalkan. Böylece tüm o sahili tanımış, canımın çektiği yerde yüzmüş eğlenmiş oluyorum. Geçen sefer Kaputaş'da yüzememiştim. Bu sefer kesin. Yanıma bilgisayarımı alacağım. Bakarsınız arada kısa kısa tatilden de yazarım. Yaşasın yenilenmek, yaşasın tatil :)

Etiketler:

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa