26 Mart 2006

Mühim Olan Yolculukmuş

Haftalardır yazmıyorum. Doktora bitsin ah ne kadar rahatlayacağımlar, her yapılması gereken işe "şu tez bitsin de öyle" ler meğer ne kadar anlamsızmış. Çölü geçen bir seyyah gibi, menzile vardım ama hayatımda hiçbir şey değişmedi. Herhangi bir ferahlama yok. Yapılacaklar hala yığın yığın. O kadar ki, bu siteye de yazamıyorum. Halbuki bu ara ne çok şey oldu, mesela 4 saat kuyrukta bekleyerek (geçen hafta) Picasso sergisini gezdim. Bu hafta ortası Antalya'ya uçacagım ITP 06'da konusmacı olmak üzere. Haziran başında da Nice'de bir konferansa davetliyim konuşmacı olarak. Sonra şu beni çok sarsan Türkiye'de Muhafazakarlık araştırması var. Bütün bunları yazmak lazım ama bir kere ucunu bırakınca gidiyor. Söz önce Picasso, aklımda kaldıgı kadar, sonra Muhafazakarlık, sonra "dubluve" fenomeni, ITP06 hepsi yazılacak. Hatta, konuk yazar olmamı isteyen bir Portekiz bloguna da AB konusunda yazmam lazım. Önce şöyle bir siftah edelim de. Durum aynen yandaki resim gibi.

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa