31 Aralık 2005

Dansöz Kıtlığı

Bir zamanlar bu ülkede amma dansöz muhabbeti olurdu yılbaşı zamanında. Tek kanallı zamanda dansöz çıkacak mı, çıkacaksa kamera kaç metreden çekecek, orası burası görünecek mi, yoksa ekrandaki karaltı dansözü mü andıracak gibi konuların hararetli tartışıldığı günlerden geliyoruz. Hatta Burçin Orhon'un dansöz olarak TRT'ye çıktığı tek kanallı yılların birinde, Burçin Orhon'un mefruşatçı gibi yoğun tüllerin altında göbek atmasına sinirlenen bir vatandaşımızın, kaldırıp televizyonunu camdan attığını okuduğumu hatırlıyorum.

Çocukken okuduğum bu haberden çok etkilenmiştim. İlk aklıma gelen de, iyi ki aşağıdan kimse geçmiyormuş olmuştu. Güvenlik işine bulaşacağım o zamanlardan belliymiş. O gün bu gündür, her yılbaşında dansöz gördüğümde, aklıma sinirden camdan fırlatılan o televizyon gelir. Şimdi maşallah her yer kanal, her yer dansöz, ama konuşan yok. Normalleşiyoruz umarım giderek. Ama ben de bu arada, bir zamanlar bıdı bıdı diye cümle kurmaya başlıyorum ve sanırım yaşlanıyorum :)

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa