17 Ekim 2009

Yeni Tasarim

Acikgunlugume (blog) yazmaktaki isteksizligim belki de site tasariminin eskimesinden kaynaklaniyordur. Cok zamandir siteye baktigimda gordugum seyden memnun degildim. Hem goruntusunu yenilemek ve hem de siteyi salt bir blog olmaktan cikarmak ve kisisel bir takim bilgilerimi vb. eklemek istiyordum. Apple Mac'deki bazi basit tasarim programlarini gorunce artik dayanamadim ve sitenin tasarimini tamamen yeniledim.

Henuz Safari disindaki web tarayicilarda bakmadim. Umarim Internet Explorer'da, Opera'da, Mozilla veya Chrome'da cok kotu gorunmuyordur. Yakinda onlara da bakarim ama zaten acikgunluk / blog isi biraz da kisinin kendisi icin degil mi? Sitenin yeni hali ile ilgili elestiri ve yorumlarinizi ozel olarak veya bu yaziya yorum olarak gonderirseniz cok sevinirim.

Sitedeki resimler Nevin, Taylan ve minik Erim, beni ziyarete Pittsburgh'a geldiklerinde oylesine cekildi. Resimleri ceken sevgili dostum Nevin'e cok tesekkur ederim. O gun boyle bir kullanimi olacagini hicbirimiz bilmiyorduk :)

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa