3 Şubat 2008

Kalpsiz



* Badem *
İkinci ayrılık, zor geldi bana.
Sensiz olmadı, anladım geç olsa da.

* Özlem Tekin *
Yanlız mısın sen de, sensiz gecelerde.
Hiç düşündün mü, ne yaparım diye?

* Badem *
Bir adım önüm sensiz gözükmüyor.
Kalbimdeki düğüm, sensiz çözülmüyor.
Sensiz çözülmüyor..

* Nakarat *
Yollardasın evsiz, mutlu musun bensiz?
Söyle bana sebepsiz, biter mi aşk?
Yollardayım evsiz, bin dertliyim sensiz.
Söyle bana sebepsiz, affeder mi aşk?

* Özlem Tekin *
Eski sevgili merak edilmez mi?
Beş senelik aşk, unutup silinmez ki.

* Badem *
Korktum aramaktan, başkası çıkar diye.
Hep Tanrı'ya sordum, sen iyi misin diye.
Bir adım önüm sensiz gözükmüyor.
Kalbimdeki düğüm, sensiz çözülmüyor.
Sensiz çözülmüyor.

* Nakarat *
Yollardayım evsiz, bin dertliyim sensiz.
Söyle bana sebepsiz, affeder mi aşk?
Yollardasın evsiz, mutlu musun bensiz?
Söyle bana sebepsiz, biter mi aşk?

* Özlem Tekin *
Nerdesin yine, yolculuk nereye?
Telefonda sesin, ısıttı ya işte.
Seninle topladım tüm eşyalarını.
Ne olur almaya gelme.
Bırak izlerin kalsın bende.

* Nakarat *
Yollardayım evsiz, bin dertliyim sensiz.
Söyle bana sebepsiz, affeder mi aşk?
Yollardasın evsiz, mutlu musun bensiz?
Söyle bana sebepsiz, biter mi aşk?

Kalpsiz.. Kalpsiz.. Kalpsiz.. Kalpsiz..

Sen ağlama dedin, hani dönecektin?
Bir damla gözyaşımı, silmeye bile gelmedin.



Etiketler:

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa